Direktlänk till inlägg 3 oktober 2009

Fler bilder!


 

Viktor och Pricila.


Bulgariskan Yolita och hennes två störtsköna gruppkompisar i vår Projektledning.


Olof vid Rosträdgården.


 

Det argentinska nyblivna tangoparet i Rosedal, Palermoparken.


 



La Viruta, en såkallad Milonga där man dansar tango. Vår nya guldklimp.


 

Hanna och jag efter poolparty i Iguazú.


Viktor och Martinj var också blöta och taggade till tusen!!


     

Galna cautis (näsbjörnar) vid vattenfallen.


 

Freedom!!


 

Jag vid Devils Throut, mäktigt.


 

Hanna vid Devils Throut, vilken grop och vilka mängder vatten!!


Viktor och Hanna.


                  

På konstmuseeum MALBA.


Bartender som bjöd på goda passionsfrukts- och äggdrinkar.


 

Middag på Las Cabritas, där man kan rita på borden. Populärt bland unga ungdomar...


   

Olof pluggandes i parken.


 

Rosario, hela ligan vid monumentet.


 

Daniel och Hanna.


 

Luke, jag, Klaus och Stefan.


   

Jag och Viktor vid poolen i Iguazú.


     

Brasiliansk show. Viktor i ljusblå skjorta, tyckte det var aningen pinsamt men innert inne njöt han.


       

In här åkte vi med båten, plaskblöt!!!

   

Santiago, Charlie och jag angående vårt blåbärs- och grisprojekt.



Klaus och Daniel.


    

Daniel och Jennifer.


 

Yolita, jag och Hanna.


 

Jag, Hanna och Alan, vår klasskompis i Otimeringskursen.


'


 



                             

 
 
Ingen bild

Pullan

4 oktober 2009 08:43

Haha du ser ju ut som ett riktigt litet busfrö på alla bilder Sara!! Så söt:D
Fina djur & natur oxå. Si si. Var den där fågeln riktig??:S
Långt hår har du fått oxå, fint fint!
Puss söta lilla ängel

 
Ingen bild

mamma Bettan

4 oktober 2009 23:12

oj, oj vilka fantastiska bilder på vattenfallet !
Är hanna o Viktor från Sverige ?
Ma

 
Ingen bild

Kattastrof/Ina/Katta/Persson

13 oktober 2009 22:26

Sara och Morgan, Hej!

Shit nu har jag fastnat i eran blogg. Aaa. Har hållt mig undan då jag vet att jag har en viss tendens att bli nästintill beroende, tihi.

Men fantastiskt va mkt fina bilder ni har uppe!
Tänker på er!
Kärlek från snölandet

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Här kan jag berätta att: Flaggorna är uppsatta, i hemmen, på bussarna, likaså i taxibilarna. Affischer och flyers i blått och vitt så långt ögat kan nå. T-tröjorna är på, ...likaså på hundarna. Hundarna går även numera med koppel i blått/vitt. N...

Pjuh. Äntligen är mitterminsproven över. Inte för att det direkt har varit någon stress eller svårt, men cellbiologin tog musten ur mig på slutet. Och tentan gick mer eller mindre åt skogen, men sen visade det sig att jag hade klarat den ändå =) Känd...

Senaste tiden har varit ganska lugn och hälsosam. Vi har köpt tre månaders gymkort på gymmet två kvarter bort. Vi kör spinning och jag kör mina aerobics/pilates/styrka-pass. Kommit in i ett riktigt skönt träningsflow, och har tom varit och shoppat lo...

Hemkomsten till BA har bjudit på lite smått och gott och en ny terminsstart: Vi har besökt vårt kära Bomba del Tiempo med alla trumslagare, bohemmänniskor och öl. Bakat ca 100 st kanelbullar. Med gasugn, bakpulver och utan kavel blev ...

Home sweet home. Skönt och härligt att vara tillbaka i vår andra hemstad och underbara Buenos Aires. Lägenheten var sig lik förutom en jätteaffisch på Metallica som satt (och fortfarande sitter) ovanför sängen, tack bror. Planen var att vi skulle å...

Ovido - Quiz & Flashcards